Monday, June 6, 2011

Poprawiacz humoru

Zanim przejdę do sedna postu - mała dygresja. Tak oto myśl mnie dzisiaj naszła w trakcie pracy. Otóż tak często bywa, że ci zawistni, często zakompleksieni i najczęściej rozpaczliwie biedni ludkowie jak zobaczą faceta w średnim wieku, w ekstra samochodzie lub na błyszczącym, ciężkim motocyklu, to zaraz marudzą pod nosem coś o przedłużaczach męskości i innych takich. Otóż jak tacy czytają tego bloga, to chcę im powiedzieć, że jazda ciężarówką to jest dopiero męska zabawa :))) Pożałowałem dzisiaj, że ciężarówki nie można dosiąść tak, jak dosiada się motocykl. To byłby dopiero czad!!! Pewnie dlatego duża część kierowców ciężarówek to takie spokojne i wyciszone misie.

A najlepsze jest to, że jak już ci zawistni wzbogacą się trochę, to natychmiast kupują sobie brykę gdzie pod maską siedzi minimum V6 i przynajmniej 200 koni. Wiem co mówię, znam to z autopsji :))))

A teraz do meritum. Dawno nie grałem tu po polsku. To gram.

Chciałem po prostu wstawić Budkę Suflera a znalazłem klip z lotniska w Nowym Targu. Lotniska na którym i ja skakałem. Znam niektórych ludzi na tym klipie :)))



I jeszcze raz po polsku

No comments:

Post a Comment

Kochani!!! Podpisujcie się chociaż imieniem!
Niech wiem, kto do mnie pisze!
Bo włączę opcję z koniecznością rejestracji...